Bakkegården forside

Bakkegården - Højby Fyn. Svendborgvej 319, Højby, 5260 Odense S. Tlf 23 32 43 19. Velkommen til et godt sted at være. Husk Vi har dankort-terminal, mobilepay og fri WiFi. Gary Snider spiller Leonard Cohen. Pigeaften på Bakkegården UDSOLGT. Med Hat og Briller. Følg os på Facebook bakkegaardenhojby. Læs om Bakkegårdens 25 års jubilæum. Klik her for at se det trykte Caféprogram for foråret PDF. At skabe varierede kulturelle arrangementer, som tager udgangspunkt i det lokale liv.

OVERVIEW

The site foreningen-bakkegaarden.dk currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have analyzed eighteen pages within the site foreningen-bakkegaarden.dk and found five websites referring to foreningen-bakkegaarden.dk. We were able to discover two social network accounts enjoyed by this website.

FORENINGEN-BAKKEGAARDEN.DK TRAFFIC

The site foreningen-bakkegaarden.dk has seen a fluctuation amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for foreningen-bakkegaarden.dk

Traffic ranking (by month) for foreningen-bakkegaarden.dk

Traffic ranking by day of the week for foreningen-bakkegaarden.dk

Miriam Mandipira

See videos of Miriam performing in concert. Click in and read updates from Miriam and all her different projects. Miriam Mandipira performs at both public and private gigs at all venues supporting jazz, blues, soul or gospel music. Miriam has contributed to the revival of classic blues, jazz and soul - telling her own story through this great music.

souvenirs.dk SOUVENIRS

Det er rigtig nok, - der er en ny plade på vej. Vi er bare startet forfra. Denne gang med tekster lavet i samarbejde med Lone Hørslev. Stærke farver og voldsom energi. Jeg har kigget på det i en uge. Jeg kan simpelthen ikke ha det i min stue. Det er stort, måske for stort. Når du nu får billedet retur. Så skal du altså ikke blive sur. Og visse nuancer af grå. Det er frisk, måske for frisk. Solvej troede det var en vits.

WHAT DOES FORENINGEN-BAKKEGAARDEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of foreningen-bakkegaarden.dk Mobile Screenshot of foreningen-bakkegaarden.dk Tablet Screenshot of foreningen-bakkegaarden.dk

FORENINGEN-BAKKEGAARDEN.DK SERVER

We discovered that a lone page on foreningen-bakkegaarden.dk took five hundred and forty-two milliseconds to download. Our crawlers could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
46.30.215.61

We detected that this website is operating the Apache server.

Bakkegården forside

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site foreningen-bakkegaarden.dk states the following, "Svendborgvej 319, Højby, 5260 Odense S." I noticed that the website said " Tlf 23 32 43 19." They also stated " Velkommen til et godt sted at være. Husk Vi har dankort-terminal, mobilepay og fri WiFi. Gary Snider spiller Leonard Cohen. Følg os på Facebook bakkegaardenhojby. Læs om Bakkegårdens 25 års jubilæum. Klik her for at se det trykte Caféprogram for foråret PDF. At skabe varierede kulturelle arrangementer, som tager udgangspunkt i det lokale liv."

ANALYZE MORE WEBSITES

Föreningen Guldkanten

Det spelar ingen roll hur långsamt du går så länge du inte stannar. Vilka försäkringar behöver jag? Vad döljer du för mig? Diplomat och Palmes hemliga agent. Kom gärna och hjälp till! Vi är ett trevligt. Välkommen till vår hemsida! Det är ständigt full fart på Guldkanten. Många aktiviteter, många som engagerar sig. Vill du veta mer om vad som händer? Avgiften betalas.

Foreningen Norden

Foreningen NORDENs struktur og vedtægter. Hvem er hvem i Foreningen NORDEN? Det officielle nordiske samarbejde. Formænd for Foreningen NORDEN gennem tiderne. Støtte til skoleophold for islændinge. Foreningen NORDEN er folkeligt, nordisk samarbejde. Bliv medlem og støt det nordiske samarbejde.

Foreningen Nydansker

Foreningen Nydansker blev etableret med det formål at gøre integration og mangfoldighed til ressourcer for det danske erhvervsliv. I 20 år har vi samlet erhvervslivets bedste løsninger, været bidragende aktør når nye udfordringer skulle overkommes og gøres til konkret ledelse, ligesom vi har været sparringspartner for de ansvarlige i både ministerier og kommuner. Derfor er vi i dag erhvervslivets foretrukne partner på integrationsområdet og kan hjælpe både virksomheder og kommuner, uanset størrelse.

Foreningen OPAD Stedet for glade og sunde børm

Hold 1, 2 og 3. Hold 0, 4 og 5. Hvert år i sommerferien får ca. Alle kolonierne er beliggende ved vandet. Sommerlejren er et tilbud til de børn,. 8211; som ønsker spændende oplevelser i ferien. 8211; som ikke har andre feriemuligheder. 8211; som går alene i ferien, mens forældrene arbejder. Klik her for at se ansøgningsskema til Sommerlejr 2018.

SKUD Sektionen for Studie- og Karrierevejledere ved Universitetsinstitutionerne i Danmark

Sektionen for Studie- og Karrierevejledere ved Universitetsinstitutionerne i Danmark. Forretningsorden for SKUD, sektion under Danmarks Vejlederforening. Hvordan fungerer en blog? Nye stillinger på RUC! December 22, 2017. Er du interesseret i karriere-området? Så tjek de 4 stillinger, som er ledige på RUC. Ha en fantastisk jul og et godt nytår.